Trött trött.

Jadu. Som sagt har hunnit med en hel del, varit på släktträff med stora tjocka släkten, som var underbart trevligt! Min släkt är lite tokig, men det behöver vi inte gå in på. Det blev många glada miner och mycket sång, jag och min kusin Emelie tog stämman.. i typ fyra timmar(om jag minns rätt) Ser fram emot nästa gång vi ses sådär många igen, och inte enbart de som bor i samma stad.

En massa middagar hos Frida, samt kräftskiva
(alltid ett måste för oss varje sommar).

Åkte ut till Jonas ö, och badade och bastade! Älskar den svenska sommaren ibland.

Har som vanligt umgåtts med de finaste vännerna som man kan ha :)

Och min underbara pojkvänn som ligger och kollar på fotboll, och fjäskar för att jag ska klia honom på ryggen.. vi får se hur det blir med det ;)

Tack min fina vän Hanna för våran kväll, alltid givande när vi ses! :) Kärlek.

Det här ick jag av min kära mor ifrån Usa, blev jätte glad då mina produkter som jag köpte tidigare börjar ta slut.


Lägger upp lite bilder i taget, jag måste verkligen sova nu.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jaa visst är hon fin! :) hur gåre me flytten då,Lisbet ;)?hahaha!! vi kanske kan ses nån dag? Kram på dej!

2009-08-20 @ 14:36:43
URL: http://filippaviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0