Gladiator ♥

Jag är sjuk och less! Har inte kunnat ätit något på några dagar, då min tand envisas att göra ont.
Aja, nu har ialf penicillinet börjar verka(skulle ta upp till 3-4 dagar) Så nu har min feber lagt sig lite. Och jag har fått max och det får man äta när man är sjuk.. :D
Kände dock inte att jag hade ork för att följa med på en kräftskiva med Jenny. Så det blev en film kväll med Nicklas,Frida och Rickard.

Vi såg The Tezas Chainsaw Massacre, som jag visste att jag inte skulle ha kollat på igen.
Är nämligen livrädd för skräck filmer, och mitt hjärta slår ännu snabbare då det är en film baserat på sanna historier som denna.Typiskt Lina och Nelly att tvinga på mig den här filmen ;)

Flyttar om en vecka så nu har jag panik, önskar ibland att jag hade Linas lugn i kroppen(obs att det är inte ofta som hon är lugn) gällande flytten. Hon säger att det är fan bäst att inte köpa så mycket nu får då blir det mer att bära ;) Tänkte tvinga med henne på en liten inköpsdag i veckan, om jag blir frisk villsäga(ja, jag tycker synd om mig själv)

Nu ska jag kolla på Gladiator, som verkligen är en film som jag kan se om och om igen :)

Hittade det här kortet på datan, tänk när vi var unga och fräscha Jenny min lilla kompis :)



Nu ringde Lina, så nu lär jag styra upp läget! Jenny gå hem nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0