Sprutor och spindlar..

Sprutor och spindlar är det värsta jag vet! Och tror ni inte att undersköterskan på hälsocentralen stack fel tre gånger innan hon hittade rätt. Jag hatar sprutor, och det leder till att jag hatar att ta blodprov, vilket leder till att jag hatar att gå till hälsocentralen.. Aja, nu har jag ialf gjort det.. och om någon vecka så får jag svar på lite olika allergier som jag ville testa mig för.

Linas reaktion angående mitt besök på hälso.

Lina:alltså Sara, du vet att de kan skriva in i din journal att du är hyppokondriker?
Jag:Men Lina, jag har inte varit där på typ ett år snart.
Lina:Aja,, men de gjorde dom ialf med min Farmor.

Efter det så blev det tandläkaren, och ´det var som jag misstänkte. Jag har en infektion i i typ hela munnen, pågrund av min visdomstand som växer helt fel, så nu ska jag äta Kåvepenin i 10 dagar.. Det är ju som det är de.

Förutom det så har jag umgåtts med min kära mor och Nelson hela dagen, och stannar här och äter middag. Sen blir det till att åk in till stan och umgår med mina tjejer! Jenny hade fått låna en jätte bra film tydligen, hehe :)
Har sett sånna kanon filmer på bio förra veckan så det är svårt att slå dem. Public enemies och Linje 123 kapad såg vi.

Min mormor är inte som alla andra gamla, och alla som har träffat henne vet de.. Min mormor, pratar om homosexuallitet heterosexuallitet, a sexuallitet till vardags.
Men upplyser dock om att använda kondom! HAHA.
MAN KAN VERKLIGEN PRATA MED HENNE OM ALLT, OCH HON ÄR INTE DÖMMANDE!
En massa kärlek och en heldel krut finns i den lilla gumman, och hon har sagt och gjort ett dussintals saker som kommer att stanna i mitt hjärta tills jag dör.

Kom på en sak som min kära mormor sa när min kusin skulle åka till asien.

Mormor: Kom ihåg nu att använda kondom(Helt oväntat av en 83 åring) om du skulle träffa någon risodlare eller inföding.(vägrar inse att det faktikst finns turister i asien också)
Haha, ja.. hon minns hur det var när man var ung;)

By the way så har hon även sagt att Det minnsan inte var bättre förr, som hon tycker att alla andra gamla människor präntar in i de ungas sinnen, utan den enda skillnaden var att de hade roligare förr, för de njut av de lilla. Och det tror jag att hon har rätt i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0