Eyes on fire.

Tänk att jag lurar mig själv varje morgon nu.. Jag försöker helt seriöst inbilla mig att det är sommar ute och att det är varmt , aja mår verkligen inte bra av detta mörker ;)

Håller på att tvätta lite och tänkte städa lite också. Ska ner på stan och träffa Mysan om jag hinner.

Har bokat upp varje dag fram tills på Onsdag när jag åker, är ännu mera stressad nu är igår, då jag fortfarande inte tar tag i något.
Äh, det ska bli trevligt att umgår med alla fina vänner innan jag åker, ska hinna med en sväng ut till mormor också.

Börjar sakna Jenny och Lina väldigt mycket nu..

Ska träna med Jennifer på eftermiddagen sen blir det Mys med gruppen :)

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Jessica A

Kul att du börjat blogga lit oftare tjejen :)

Och jag hoppas att allt är bra med dig!

Många kramar

2010-01-14 @ 13:56:23
URL: http://jessycaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0