Färger.

Känns alltid lite Tomt mellan sommaren och hösten för mig. Visst är det vackert med hösten, och alla dess färgspel. De friska vindarna och de mörka kvällarna då man bara vill mysa in sig och tända många ljus och krypa upp i någons famn. Tror dock inte att det är denna famn som jag saknar, då du saknas mig konstant. Så är det nog mest tankeställaren att nu är detta år snart slut, och jag kan nästan alltid känna hur jag har växt lite i mina skor, och att jag känner mina hjärtslag starkare och starkare för varje år. Känner nog en sorg för sommarens heta sommar kvällar, och de tidlösa stunder som jag spenderat med mina nära, och med dig. Det är väl som dom säger att man ska minnas de stunder där man var lycklig och bevara dem i ens hjärta. Jag väntar fortfarande på min framtid, men för tillfället så stannar jag här i nuet och ser sakta men säkert hur sommaren övergår till en explosion av färger och luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0